Beantwoord

Activeren simkaart

  • 16 september 2018
  • 1 reactie
  • 68 keer bekeken

Een poosje geleden kocht ik een nieuwe telefoon waar mijn oude simkaart niet inpast. Dus heb ik een nieuwe simkaart bestel. Die kan ik nu al 2 weken lang niet activeren. Het leek vandaag te lukken maar ik krijg geen activeringsmail. Inmiddels is mijn oude simkaart geblokkeerd en kan ik dus niet bellen, ook niet de ben helpdesk. Moet ik weer inloggen in een community waar ik weer uitgegooid wordt. Etc. Ik ben hier nu al uren mee bezig en ben het een beetje zat 😞. @ben.nl Graag mijn simkaartactiveren!
icon

Beste antwoord door Wietske 17 september 2018, 11:18

Wat onhandig dat jouw nieuwe simkaart nog niet werkt! Ik heb zojuist mijn reactie op jouw andere topic geplaatst. Je kunt mijn reactie hier lezen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Wat onhandig dat jouw nieuwe simkaart nog niet werkt! Ik heb zojuist mijn reactie op jouw andere topic geplaatst. Je kunt mijn reactie hier lezen.

Reageer