Beantwoord

activeren simkaart

  • 10 december 2019
  • 1 reactie
  • 241 keer bekeken

Beste Ben,

Ik heb sinds kort een abonnement bij jullie afgesloten en daarbij ook een nieuwe simkaart gekregen.maar als ik die simkaart in mijn telefoon doe staat er dat de simkaart niet is geregistreerd. Ik krijg hem via de app ook niet geactiveerd omdat hij op een of andere manier suspended is. Kunnen jullie mij verder helpen?

icon

Beste antwoord door Romy 11 december 2019, 15:09

Hi Kelvin! Leuk dat je een abonnement hebt afgesloten! Ik zie hier dat je aangegeven hebt om jouw nummer te behouden, maar geen nummerbehoud verzoek hebt ingediend. Hierom zal de simkaart nog niet worden geactiveerd. Hier lees je alle informatie!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +9

Hi Kelvin! Leuk dat je een abonnement hebt afgesloten! Ik zie hier dat je aangegeven hebt om jouw nummer te behouden, maar geen nummerbehoud verzoek hebt ingediend. Hierom zal de simkaart nog niet worden geactiveerd. Hier lees je alle informatie!

Reageer