Activeren simkaart

• 3 februari 2017
  • 3 reacties
  • 61 keer bekeken

Dag Ben

Ik heb eergisteren deze bericht gekregen

"Hallo, morgen wordt je huidige nummer overgezet naar Ben. Dit merk je wanneer je oude simkaart geen bereik meer heeft. Plaats dan je Ben simkaart in je toestel. Tijdens de omzetting ben je gedurende drie tot vijf uur niet bereikbaar. Het kan zo zijn dat de omzetting 24 uur duurt. De groeten van Ben""

Maar mijn sim is nog steeds niet geactiveerd , en als ik hem zelf wil activeren bij inloggen lukt het ook niet .

Groetjes

Dit topic is gesloten

3 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hoi J.bourne, bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat het nog niet is gelukt. Heb je eerder ook een e-mail ontvangen met de goedkeuring van het nummerbehoudverzoek?
Nee alleen een sms eergisteren met deze bericht

Hallo, morgen wordt je huidige nummer overgezet naar Ben. Dit merk je wanneer je oude simkaart geen bereik meer heeft. Plaats dan je Ben simkaart in je toestel. Tijdens de omzetting ben je gedurende drie tot vijf uur niet bereikbaar. Het kan zo zijn dat de omzetting 24 uur duurt. De groeten van Ben

We zijn nu dag verder , en mensen proberen mij te bereiken maar lukt niet en is nu meer dan 24 uur
Reputatie 4
Badge +6
Ik zie dat jouw nummerbehoud met een vertraging is doorgelopen, J.bourne. Inmiddels moet je nummer actief zijn bij het Ben netwerk. Als je de nieuwe sim in je toestel plaatst en deze opnieuw start moet het in orde zijn.

Groetjes, Jolijn