Activeren Simkaart

• 20 juni 2017
  • 5 reacties
  • 1272 keer bekeken

Mijn abonnement gaat vandaag 20-06-2017 in maar heb nog geen mail gehad dat mijn simkaart is geactiveerd, hoe lang gaat dit ongeveer duren want heb nu geen service op mijn telefoon.

Met vriendelijke groet,

L. Gerritsen

Dit topic is gesloten

5 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hoi Luigia, bedankt voor je bericht. Wat leuk dat je klant bent geworden bij ons! Ik zie dat het nummer inmiddels actief is bij ons. Kun je ook al gebruik maken van de nieuwe simkaart?

Groetjes, Jolijn
Hoi,

Ik heb de zelfde probleem heb me simkaart gisteren ontvangen en hij doet het nog steeds niet 24uur al gewest en geen email van jullie ontvangen, ik heb mijn sim kaart nodig. heel raar
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Inas! Ik zie dat de terugkoppeling van de bezorger niet was verwerkt. Inmiddels is je simkaart geactiveerd en zie ik dat je hem ook in gebruik hebt. Werkt hij helemaal naar behoren?
Hoi, ik heb ook hetzelfde probleem. Mijn simkaart is ook nog niet geactiveerd en ik kan hem niet gebruiken. Weet iemand waar ik met mijn probleem terecht kan? Alvast bedankt. Groeten, Merle Springer
Reputatie 7
Badge +7
Hoi, ik heb ook hetzelfde probleem. Mijn simkaart is ook nog niet geactiveerd en ik kan hem niet gebruiken. Weet iemand waar ik met mijn probleem terecht kan? Alvast bedankt. Groeten, Merle Springer

Hoi Merle! Ik kijk graag met je mee waarom jouw simkaart nog niet werkt! Hier heb ik wel wat gegevens voor nodig. Kun jij naar dit account een priv├ębericht sturen met daarin je ordernummer (33..), geboortedatum en postcode + huisnummer?