Beantwoord

Activeren simkaart/abonnement

  • 11 september 2018
  • 1 reactie
  • 83 keer bekeken

Goedemorgen.
Ik heb voor mijn dochter een abonnement afgesloten. De simkaart heb ik dit weekend geplaatst alleen is haar bundel nog steeds niet actief. Kunnen jullie vertellen hoe dit komt?

Het abbonnent staat op:
W.S. Koorn-Boshoven
Mobiel met nummerbehoud: 06-[Edit: telefoonnummer verwijderd]

Ik hoor het graag van jullie.

Met vriendelijke groeten
Wanda Koorn-Boshoven
icon

Beste antwoord door Wietske 11 september 2018, 13:31

Hoi Wanda, wat leuk dat je ons als nieuwe provider hebt gekozen voor jouw dochter! Ik heb uit jouw topic haar telefoonnummer verwijderd omdat dit anders voor iedereen leesbaar is. Heeft ze bij haar bestelling gekozen voor nummerbehoud? Dan kan het zo zijn dat haar telefoonnummer nog niet naar ons toe is overgezet waardoor de simkaart nu nog niet actief is. Je kunt de status van nummerbehoud volgen via www.ben.nl/nummerbehoud.

Mocht je willen dat ik met je mee kijk dan ontvang ik graag in een privébericht haar mobiele telefoonnummer, geboortedatum, postcode en huisnummer. Je kunt mij hier een privébericht sturen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Hoi Wanda, wat leuk dat je ons als nieuwe provider hebt gekozen voor jouw dochter! Ik heb uit jouw topic haar telefoonnummer verwijderd omdat dit anders voor iedereen leesbaar is. Heeft ze bij haar bestelling gekozen voor nummerbehoud? Dan kan het zo zijn dat haar telefoonnummer nog niet naar ons toe is overgezet waardoor de simkaart nu nog niet actief is. Je kunt de status van nummerbehoud volgen via www.ben.nl/nummerbehoud.

Mocht je willen dat ik met je mee kijk dan ontvang ik graag in een privébericht haar mobiele telefoonnummer, geboortedatum, postcode en huisnummer. Je kunt mij hier een privébericht sturen.

Reageer