Beantwoord

activeren simkaart bij verlenging abonnement

• 16 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 195 keer bekeken

Beste Ben,

Net mijn abonnement verlengt met nieuw toestel, alleen ik vraag mij af wanneer moet ik mijn nieuwe simkaart laten activeren; aangezien mijn nieuwe abonnement pas vanaf 15-11 van start gaat.
Dus mijn vraag is moet ik deze nieuwe simkaart nu meteen al activeren of pas vlak voor de start van mijn nieuwe abonnement.

Ook de vraag of deze nieuwe simkaart wel nodig is en dus het activeren ook dan wel nodig is; nu mijn nieuwe abonnement nog niet in is gegaan heb ik mijn oude simkaart in mijn nieuwe toestel gedaan ( deze past gewoon) en werkt prima.
icon

Beste antwoord door Wietske 16 augustus 2018, 12:02

Goedemiddag akrusemann,

Wat ontzettend leuk dat je je abonnement bij ons verlengd hebt! Je hoeft de nieuwe simkaart niet perse te gebruiken wanneer de oude nog wel werkt. Mocht je besluiten om dit wel te doen dan kan je deze via ons laten activeren. Hieraan zal dan je huidige abonnement worden gekoppeld en wanneer het nieuwe abonnement ingaat zal dit automatisch gebeuren.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Goedemiddag akrusemann,

Wat ontzettend leuk dat je je abonnement bij ons verlengd hebt! Je hoeft de nieuwe simkaart niet perse te gebruiken wanneer de oude nog wel werkt. Mocht je besluiten om dit wel te doen dan kan je deze via ons laten activeren. Hieraan zal dan je huidige abonnement worden gekoppeld en wanneer het nieuwe abonnement ingaat zal dit automatisch gebeuren.

Reageer