Activeren simkaart lukt niet

  • 24 april 2017
  • 5 reacties
  • 257 keer bekeken

Afgelopen vrijdag nieuw toestel en simkaart ontvangen maar het lukt niet om de simkaart te activeren. Wat nu?

Dit topic is gesloten

5 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hoi Daan, bedankt voor je bericht. Wat leuk dat je je abonnement hebt verlengd bij ons! Ik help je graag verder met de activatie van je nieuwe simkaart. Zou je mij hiervoor je nieuwe simkaartnummer kunnen sturen?

Groetjes, Jolijn
Hoi Jolijn, het simkaarnummer is [verwijderd]
Reputatie 4
Badge +6
Dank je wel, Daan! Ik heb de nieuwe simkaart voor je geactiveerd. Als je over 5 minuten je toestel met de nieuwe simkaart herstart moet het werken.

Groetjes, Jolijn
Hoi Jolijn, wanneer gaat het nieuwe abonnement nu in ?
Reputatie 6
Badge +8
Hoi Jolijn, wanneer gaat het nieuwe abonnement nu in ?

Hoi Daan, dat is een hele goede vraag! Lukt het inmiddels ook al om de nieuwe simkaart te gebruiken nadat Jolijn deze heeft geactiveerd? 🙂 De bundels waarvoor je hebt gekozen bij de verlenging gaan op 1 mei in. Nog heel even afwachten..