Activeren simkaart mislukt

• 5 januari 2018
  • 3 reacties
  • 94 keer bekeken

Goedenavond,
Op de 13e van December kreeg ik mijn vervangende simkaart aangezien de oude geknipt isin een nano simkaart. Nu is het de 5e van Januari en ik kan hem nog steeds niet activeren ondanks het zegt dat het na de dag dat je het gekregen hebt al kan activeren. Na twee weken krijg ik telkens weer het zelfde scherm dat me zegt dat mijn gegevens nog niet zijn verwerkt en dat ik het later nog een keer moet proberen. Is er iets mis gegaan? Ik betaal namelijk wel door zonder iets gebruikt te hebben door dit ongeval. Kan u het voor mij regelen. Bij voorbaat dank.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi ssbrewster! Wat onwijs balen dat het niet lukt om online je vervangende simkaart te activeren! Ik ga dit uiteraard voor je oplossen! Heb jij voor mij het 19 cijferige icc nummer? Dan ga ik de simkaart voor je activeren in het systeem!
Hoi ssbrewster! Wat onwijs balen dat het niet lukt om online je vervangende simkaart te activeren! Ik ga dit uiteraard voor je oplossen! Heb jij voor mij het 19 cijferige icc nummer? Dan ga ik de simkaart voor je activeren in het systeem! icc:

8931162112902101117
Reputatie 7
Badge +7
Yes, dankjewel voor het sturen van het simkaart nummer. Je bent een topper! Ik heb de simkaart meteen voor je geactiveerd. Je kunt deze nu in de telefoon stoppen, als hij daar al in zit moet je even je telefoon helemaal uit en weer aanzetten. Op die manier maakt je simkaart opnieuw verbinding met het netwerk.

Reageer