Beantwoord

Activeren simkaart niet mogelijk via Ik Ben, wat nu?

• 28 februari 2018
  • 5 reacties
  • 210 keer bekeken

Voor mijn nieuwe toestel heb ik van de mediamarkt een kleinere simkaart van Ben ontvangen. Bij deze simkaart zitten instructies om de kaart te activeren. Nu lees ik op het forum en andere media dat deze manier van activeren (nog steeds) niet goed werkt. Ik krijg ook precies dezelfde foutmeldingen als mijn voorgangers. De helpdesk is in dit geval ook niet in staat om zo'n simpele handeling succesvol te kunnen laten verlopen. Een medewerker van de Mediamarkt heeft contact opgenomen met de helpdesk van Ben en zelfs hem lukte het niet om Ben het kaartje te laten activeren. Zelf al twee maal met de helpdesk gesproken waar beloofd werd te worden teruggebeld.
Al met al een grote chaos daar. Zo moeilijk kan het toch niet zijn.
Hoe kan dit snel worden opgelost?

Léon:@:@
icon

Beste antwoord door Angelique 28 februari 2018, 11:47

Bedankt voor het versturen van het simkaartnummer, Léon. Het simkaartnummer heb ik tevens direct weer verwijderd van het forum.

Het duurde even maar de simkaart is nu geactiveerd. Wil jij de nieuwe simkaart in je toestel plaatsen en het toestel volledig herstarten zodat de simkaart (opnieuw) verbinding kan maken met het netwerk? Na het invoeren van de bijhorende PIN code zou je weer gebruik kunnen maken van jouw abonnement bij ons met het nieuwe toestel. Laat je het weten of het is gelukt?
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Léon, enorm vervelend en ook nog eens onhandig dat het activeren via de website, en via Media Markt maar niet wil lukken! Gaat het om het mobiele nummer waarvan de laatste twee cijfers 35 zijn?

Ik begrijp dat je zo snel mogelijk je nieuwe toestel in gebruik wil gaan nemen en elke minuut langer wachten, is er weer één. Ik wil je dan ook graag via het forum helpen om de (vervangende) simkaart te activeren voor je. Zou je mij kunnen voorzien van het volledige simkaartnummer? Het simkaartnummer kun je vinden op de achterkant van de nieuwe simkaart. Ik hoor graag van je!
Hallo Angelique,

Het gaat inderdaad om het nummer dat eindigt op 35.
Het nummer van de nieuwe simkaart is
[edit]

Alvast bedankt, Léon
Reputatie 6
Badge +8
Bedankt voor het versturen van het simkaartnummer, Léon. Het simkaartnummer heb ik tevens direct weer verwijderd van het forum.

Het duurde even maar de simkaart is nu geactiveerd. Wil jij de nieuwe simkaart in je toestel plaatsen en het toestel volledig herstarten zodat de simkaart (opnieuw) verbinding kan maken met het netwerk? Na het invoeren van de bijhorende PIN code zou je weer gebruik kunnen maken van jouw abonnement bij ons met het nieuwe toestel. Laat je het weten of het is gelukt?
Beste Angelique

Het werkt?
Bedankt voor je snelle reactie.

Mvg Léon
Reputatie 6
Badge +8
Fijn om te lezen dat de simkaart werkt, Léon. Sorry dat dit even heeft moeten duren. Wat uiteindelijk de reden is geweest dat het bij Media Markt niet wilde lukken, dat blijft een raadsel. Heel erg veel plezier met je nieuwe toestel!

Reageer