Voor mijn nieuwe toestel heb ik van de mediamarkt een kleinere simkaart van Ben ontvangen. Bij deze simkaart zitten instructies om de kaart te activeren. Nu lees ik op het forum en andere media dat deze manier van activeren (nog steeds) niet goed werkt. Ik krijg ook precies dezelfde foutmeldingen als mijn voorgangers. De helpdesk is in dit geval ook niet in staat om zo'n simpele handeling succesvol te kunnen laten verlopen. Een medewerker van de Mediamarkt heeft contact opgenomen met de helpdesk van Ben en zelfs hem lukte het niet om Ben het kaartje te laten activeren. Zelf al twee maal met de helpdesk gesproken waar beloofd werd te worden teruggebeld.
Al met al een grote chaos daar. Zo moeilijk kan het toch niet zijn.
Hoe kan dit snel worden opgelost?
Léon:@:@
icon
Beste antwoord door Angelique 28 februari 2018, 11:47
Bedankt voor het versturen van het simkaartnummer, Léon. Het simkaartnummer heb ik tevens direct weer verwijderd van het forum.
Het duurde even maar de simkaart is nu geactiveerd. Wil jij de nieuwe simkaart in je toestel plaatsen en het toestel volledig herstarten zodat de simkaart (opnieuw) verbinding kan maken met het netwerk? Na het invoeren van de bijhorende PIN code zou je weer gebruik kunnen maken van jouw abonnement bij ons met het nieuwe toestel. Laat je het weten of het is gelukt?
Bekijk origineel