Beantwoord

Activeren vervangende simkaart na blokkeren van verloren simkaart

  • 21 september 2016
  • 3 reacties
  • 110 keer bekeken

Beste Ben,

Ik heb mijn vervangende simkaart via de website van Ben geprobeerd te activeren. De huidige status is "suspend". Ik kan er nog niet mee bellen.

Mijn vorige simkaart heb ik geblokeerrd omdat ik hem verloren ben. Ik las op het forum dat er een extra deblokkering moet plaats vinden om de vervangende simkaart te activeren. Kunt u daarvoor zorgen?

PS: Ben blij dat ik de vervangende simkaart al na anderhalve dag ontving.

MvG, Bart
icon

Beste antwoord door Amber 21 september 2016, 08:26

Hoi bartstouten,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat jouw abonnement inderdaad nog geblokkeerd is. Dit heb ik gelijk voor je aangepast.
Zou je even willen kijken of het nu werkt?

Gr,
Amber
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

3 reacties

Badge
Hoi bartstouten,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat jouw abonnement inderdaad nog geblokkeerd is. Dit heb ik gelijk voor je aangepast.
Zou je even willen kijken of het nu werkt?

Gr,
Amber
Hoi Amber, het werkt nu prima, hartstikke bedankt! Gr. Bart
Badge
Graag gedaan bartstouten!

Gr,
Amber