Beantwoord

activeren vervangende simkaart op koningsdag

  • 27 april 2018
  • 1 reactie
  • 39 keer bekeken

ik heb een vervangende simkaart ontvangen die ik op koningsdag in de brievenbus tref. Nu krijg ik bij activeren van de simkaart op de website een foutmelding. En ik kan Ben telefonisch niet bereiken, HELP!
icon

Beste antwoord door Rox 30 april 2018, 09:08

Goedemorgen sniekolaas! Dat is een onhandig samenloop van omstandigheden. Het klopt dat wij op Koningsdag lekker een dagje vrij waren, zaterdag en zondag waren we zoals altijd bereikbaar via Facebook en Twitter. Ik zie in het systeem dat het de 27e toch is gelukt om je simkaart te activeren, helemaal mooi! Werkt het allemaal naar behoren? #Benbenieuwd
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen sniekolaas! Dat is een onhandig samenloop van omstandigheden. Het klopt dat wij op Koningsdag lekker een dagje vrij waren, zaterdag en zondag waren we zoals altijd bereikbaar via Facebook en Twitter. Ik zie in het systeem dat het de 27e toch is gelukt om je simkaart te activeren, helemaal mooi! Werkt het allemaal naar behoren? #Benbenieuwd

Reageer