Beantwoord

Activering simkaart

  • 24 December 2018
  • 3 reacties
  • 210 keer bekeken

Beste Ben,
Mijn abonnement is vandaag geactiveerd, volgens een mail die vannacht binnen is gekomen. Ik kon echter nog geen verbinding maken met het netwerk, dus ik kan niet bellen, sms'en etc. Dit is natuurlijk erg vervelend. Ik had toen contact opgenomen met jullie en jullie gaven aan dat het nummerbehoud niet helemaal goed was gegaan (wat volgens de site wel zo is). Dit was om 3 uur vanmiddag. Ik kreeg vervolgens te horen dat dit binnen een paar uur gefixt zou worden. Dit is echter nog niet gebeurd. Ik vraag me af of jullie dit zo snel mogelijk kunnen regelen aa gezien ik nu niets kan met mijn abonnement. Zeker met deze dagen is dat vervelend.
Met vriendelijke groet.
icon

Beste antwoord door Romy 27 December 2018, 11:23

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi Margot. Wat leuk dat je jouw nummer hebt meegenomen naar Ben! Ik zie inderdaad dat je contact hebt gezocht met de klantenservice. Wat mijn collega aan je heeft proberen uit te leggen is dat telefoonnummers normaal gesproken redelijk snel worden overgezet, maar dat we hier altijd een gehele dag voor uittrekken. Dit betekent dat dit op de dag zelf tot 17.30 kan duren. Kun je inmiddels volledig gebruik maken van het abonnement?
Ben heeft mij blijkbaar een simkaart gestuurd die niet geactiveerd kan worden. Dit werd duidelijk na 4 dagen. Er is een nieuwe simkaart opgestuurd die hopelijk wel werkt.
Reputatie 5
Badge +9
Vervelend om te lezen dat belsimpel een niet activeerbare simkaart naar je heeft verzonden. Ik zie dat wij inmiddels de simkaart naar je hebben verzonden. Is het gelukt met activeren?

Reageer