Beantwoord

Alleen maar onbekend nummer bij inkomende gesprekken

• 25 maart 2018
  • 3 reacties
  • 109 keer bekeken

Momenteel toont mijn foon alle inkomende gesprekken als onbekend, ook als de beller in mijn contactenlijst staat. Voor mijn verlenging dd 20 maart werkte nummerherkenning nog prima. Hoe kunnen we dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Rox 26 maart 2018, 09:16

He jeetje Daan, het zit je ook niet mee he! Helaas hebben veel klanten op dit moment het probleem dat alle gesprekken opeens onbekend binnenkomen, waardoor dit probleem wordt veroorzaakt is nog niet helemaal duidelijk maar we kunnen het gelukkig wel heel snel en gemakkelijk oplossen. Ik heb dit dan ook meteen voor je gedaan, als jij je mobiele telefoon even helemaal uit en weer aan wil zetten kan je simkaart dit verwerken en kun jij weer zien wie jou probeert te bereiken!

Sorry voor het ongemak!
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
He jeetje Daan, het zit je ook niet mee he! Helaas hebben veel klanten op dit moment het probleem dat alle gesprekken opeens onbekend binnenkomen, waardoor dit probleem wordt veroorzaakt is nog niet helemaal duidelijk maar we kunnen het gelukkig wel heel snel en gemakkelijk oplossen. Ik heb dit dan ook meteen voor je gedaan, als jij je mobiele telefoon even helemaal uit en weer aan wil zetten kan je simkaart dit verwerken en kun jij weer zien wie jou probeert te bereiken!

Sorry voor het ongemak!
Het werkt inderdaad, inkomende gesprekken worden weer correct weergegeven. Bedankt voor de hulp!
Reputatie 7
Badge +7
Top! Heel erg graag gedaan Daan! #Benervoorjou 😃