alleen noodoproepen mogelijk

• 20 juni 2018
  • 8 reacties
  • 571 keer bekeken

Sinds 11 juni heb ik een sim only Ben abonnement. Ik kan echter niet bellen.Krijg steeds de boodschap: alleen noodoproepen.. Soms de melding: geen simkaart. Ik moest de kaart op maat maken Het plaatsen van de simkaart lukte met moeite. Het randje er om heen valt er steeds bijna af .
Wat moet ik doen om gewoon te kunnen bellen en mobiele data te gebruiken?

8 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Wat ontzettend leuk dat je sindskort klant bent geworden bij ons, Ada! Heb je jouw toestel al herstart om te kijken of je op dat moment wel netwerk hebt? Mocht dit geen resultaat geven dan wil ik je vragen om de simkaart te testen in een andere telefoon.
Herstart al een aantal keren gedaan. Andere mobiel om simkaart in te testen heb ik niet.
Ik kan wel gebeld worden maar niet bellen en internet alleen via wifi. Ik heb een goed functionerende LG-G4
Reputatie 6
Badge +4
Sinds 11 juni heb ik een sim only Ben abonnement. Ik kan echter niet bellen.Krijg steeds de boodschap: alleen noodoproepen.. Soms de melding: geen simkaart. Ik moest de kaart op maat maken Het plaatsen van de simkaart lukte met moeite. Het randje er om heen valt er steeds bijna af .
Wat moet ik doen om gewoon te kunnen bellen en mobiele data te gebruiken?

Wat bedoel je hiermee. Heb je de simkaart te klein uitgedrukt en de juiste mal er weer bij geplaatst? Heb je hem laten knippen?
Reputatie 5
Badge +7
Is het uitdruk randje van de simkaart te groot geworden? Als dit zo is dan kan ik je een nieuw opzetstukje sturen. Als je de simkaart hebt laten knippen dan kan het zijn dat de simkaart daardoor kapot gegaan is. Het is dan het beste om een nieuwe simkaart te bestellen.
Je hebt 3 mogelijke afmetingen voor de simkaart. Ik heb de middelste nodig. Daarom heb ik de buitenste rand er af gehaald. . Bij het plaatsen liet de binnenrand ook een beetje los. Toch lukte het om hem te plaatsen omdat de rand nog op de meeste plaatsen vastzit aan het kleinste formaat kaartje. De telefoon doet het verder prima. Behalve dus waarvoor hij bedoeld is: bellen. Kan wel appen en mail bekijken via wifi. Geen mobiel data gebruik mogelijk
Reputatie 5
Badge +12
Helder! Op het netwerk zie ik verder geen bijzonderheden. Ik ga daarom een vervangende simkaart naar je toesturen. Mocht je na het activeren nog steeds problemen ervaren, laat het dan even weten! Dan zoeken we verder.
Dank je wel Wietske,
Groeten van Ada
Reputatie 5
Badge +12
Graag gedaan, Ada! Fijn weekend 😃

Reageer