Beantwoord

Bereik

  • 12 February 2019
  • 2 reacties
  • 193 keer bekeken

Ik heb een Iphone X en alles werkt redelijk goed op het netwerk van Ben. In Nijmegen, op Texel in de duinen, in Utrecht, over al kan ik bellen en is het bereik redelijk tot goed. Alleen bij mij thuis niet.
Ben zegt: je telefoontje geeft problemen op ons netwerk, niets aan te doen. Als we meten, dan is het bereik bij jou perfect, 4G, 3G, binnen en buiten, alles is fantastisch. Dat snap ik niet.
Ik heb met een app diverse metingen verricht, bij mijn woning, en in de buurt. En de verschillen zijn fors. Of er zit hier een stoorzender, of er is iets anders aan de hand. Diverse mensen vlakbij hebben ook slechte ontvangst, ook via andere netwerken (Vodafone). De simpele vraag is nu: hoe kom ik er achter, wat er nu werkelijk aan de hand is? Is het mogelijk dat iemand hier een keer metingen gaat verrichten, dus ter plekke? Ben lijkt verder niets te doen en zegt, dat ik maar moet overstappen naar een andere provider. Maar ik ben bang, dat ik dan precies dezelfde problemen ga krijgen. Heeft iemand concrete tips hoe ik hier verder mee kan komen?
icon

Beste antwoord door Romy 12 February 2019, 13:09

Bekijk origineel

2 reacties

Mijn vraag is: kan er iemand hier ter plekke komen meten. En diverse andere mensen hebben hier ook klachten, bij verschillende providers. En mijn telefoon werkt prima op het netwerk van Ben, alleen niet hier op deze locatie.
Dit is een community, toch? Ik vraag niet om antwoorden die ik al eerder heb gehoord van Ben maar om nieuwe mogelijkheden.
Reputatie 5
Badge +9
Hi Maarten. Ik heb dit voor je nagekeken. Mijn collega's hebben al onderzoek verricht naar dit probleem. Er zijn geen andere klachten omtrent dekking binnen gekomen op jouw locatie. Het bereik is optimaal. Uit de dekkingsklacht is gekomen dat het aan jouw toestel lijkt te liggen. Hierin kunnen wij niets voor je betekenen.

Reageer