Beantwoord

Bied Ben ook NFC simkaarten aan?

• 23 januari 2018
  • 1 reactie
  • 220 keer bekeken

Ook ik zou graag een simkaart met NFC willen aanschaffen en ik lees diverse opmerkingen hierover, maar wel met vage antwoorden en beloften. Voor een "telefoonbedrijf" als Ben die zich wil voordoen als jong, vooruitstrevend, modern, joviaal etc. vind ik het juist vrij ouderwets en afstandelijk om antwoorden te verstrekken als: tja dat weten we nog niet. En dat antwoord wordt al meerdere jaren gegeven.
Ik verwacht van een bedrijf als Ben juist dat zij snel heldere antwoorden verstrekt en aangeeft: óf we gaan het doen per die en die datum óf jammer maar helaas we beginnen daar niet aan om die en die reden. En laat dan ook weten dat als je niet doet, wanneer je het weer in overweging zult nemen. Want de markt en de techniek kunnen zomaar veranderen en je moet snel kunnen schakelen Ben!
Kortom Ben, per wanneer NFC?
icon

Beste antwoord door Richard_Claassen 24 januari 2018, 07:43

Mijn telefoon heeft.nfc hiermee kan ik betalen via rabowallet.bv. ik denk dat het een kwestie va.tijd is dat de.nfc chip standaard in de sim komt re zitten. Maar wanneer BEN hierop overgaat weet ik ook niet. Volgens mij gaat het de bedoeling worden dat in de toekomst ook je id en dergelijke op deze chip komen ofzo.

Heeft jouw telefoon geen nfc functie? Misschien kan je totdat BEN ook de nfcsim heeft daar gebruik van maken?

Groet Richard
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3
Mijn telefoon heeft.nfc hiermee kan ik betalen via rabowallet.bv. ik denk dat het een kwestie va.tijd is dat de.nfc chip standaard in de sim komt re zitten. Maar wanneer BEN hierop overgaat weet ik ook niet. Volgens mij gaat het de bedoeling worden dat in de toekomst ook je id en dergelijke op deze chip komen ofzo.
Heeft jouw telefoon geen nfc functie? Misschien kan je totdat BEN ook de nfcsim heeft daar gebruik van maken?

Groet Richard

Reageer