Beantwoord

Bij verlenging geen (nano) SIM kaart ontvangen

  • 10 mei 2018
  • 1 reactie
  • 65 keer bekeken

Hoi Ben,

Afgelopen week heb ik mijn abonnement verlengd. De bijbehorende nieuwe telefoon heb ik afgelopen dinsdag ontvangen via AMP. Ik heb echter nog een oude, te grote SIM kaart en ik heb van de AMP bezorger geen nieuwe ontvangen. Kan het zijn dat die per abuis vergeten is, of komt het misschien nog apart per briefpost?

Heb je je abonnement verlengd met mobiele telefoon? Als je volgens mijn gegevens nu nog gebruik maakt van een simkaart welke niet passend te maken is voor je nieuwe telefoon, ontvang je bij het afleveren van je bestelling een nieuwe (3-in-1) simkaart die je passend kan maken voor je nieuwe mobiele telefoon.

Alvast bedankt voor je reactie,
Sonny
icon

Beste antwoord door Angelique 11 mei 2018, 09:29

Hoi Sonny, onwijs gezellig dat je ervoor hebt gekozen om het abonnement bij ons te verlengen. Bedankt voor het vertrouwen 😃



Flink balen als je erachter komt dat je huidige simkaart niet in je nieuwe telefoon past! Bij een verlenging met een abonnement met toestel ontvang je van ons een simkaart als ons systeem het idee heeft dat de simkaart die je nu gebruikt, niet in je nieuwe toestel past. Ik begrijp van jou dat je tot op heden geen simkaart hebt ontvangen, of dat ons systeem een foutje heeft gemaakt omdat jij wél een nieuwe simkaart nodig hebt voor je nieuwe toestel. Direct heb ik een vervangende simkaart voor je aangevraagd op onze kosten. Per e-mail ontvang je een bevestiging van de vervangende simkaart. Binnen 3 tot 5 werkdagen ontvang je de simkaart in huis. Met een beetje geluk en de snelle benen van PostNL ontvang je de simkaart misschien al eerder.



Als je de simkaart in huis hebt, dan kun je de simkaart uitdrukken in het formaat naar wens. Vergeet de vervangende simkaart niet te activeren, anders werkt de simkaart niet. In de brief die je ontvangt bij de simkaart lees je hoe je de simkaart kan activeren via IkBen. Natuurlijk mag je mij ook een berichtje sturen als je er zelf niet uit komt met de activatie.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Sonny, onwijs gezellig dat je ervoor hebt gekozen om het abonnement bij ons te verlengen. Bedankt voor het vertrouwen 😃

Flink balen als je erachter komt dat je huidige simkaart niet in je nieuwe telefoon past! Bij een verlenging met een abonnement met toestel ontvang je van ons een simkaart als ons systeem het idee heeft dat de simkaart die je nu gebruikt, niet in je nieuwe toestel past. Ik begrijp van jou dat je tot op heden geen simkaart hebt ontvangen, of dat ons systeem een foutje heeft gemaakt omdat jij wél een nieuwe simkaart nodig hebt voor je nieuwe toestel. Direct heb ik een vervangende simkaart voor je aangevraagd op onze kosten. Per e-mail ontvang je een bevestiging van de vervangende simkaart. Binnen 3 tot 5 werkdagen ontvang je de simkaart in huis. Met een beetje geluk en de snelle benen van PostNL ontvang je de simkaart misschien al eerder.

Als je de simkaart in huis hebt, dan kun je de simkaart uitdrukken in het formaat naar wens. Vergeet de vervangende simkaart niet te activeren, anders werkt de simkaart niet. In de brief die je ontvangt bij de simkaart lees je hoe je de simkaart kan activeren via IkBen. Natuurlijk mag je mij ook een berichtje sturen als je er zelf niet uit komt met de activatie.

Reageer