Beantwoord

Blokkade niet verwijderd na activeren vervangende simkaart

  • 9 mei 2018
  • 1 reactie
  • 35 keer bekeken

Ik heb een vervangende simkaart ontvangen (nano) maar krijg deze niet geactiveerd. Na driemaal de simkaartcode (laatste vier cijfers) te hebben ingevoerd, krijg ik de melding dat contact moet zoeken met een agent. Wat doe ik verkeerd?
icon

Beste antwoord door Angelique 11 mei 2018, 08:46

Hoi r.liefting, gek dat het maar niet lukt om de vervangende simkaart te activeren! Om te zien wat er aan de hand is ben ik het systeem ingedoken en ik zie al waar het 'fout' gaat.



De simkaart is netjes door jou geactiveerd, alleen is de blokkade die door jou is aangevraagd op 9 mei niet verwijderd. Zolang de blokkade van toepassing is, kun je geen gebruik maken van de simkaart. De blokkade heb ik direct voor je verwijderd! Wil jij je toestel herstarten zodat de simkaart opnieuw verbinding kan maken met het netwerk? Hierna zou je de simkaart kunnen gebruiken. Laat je het mij weten of het is gelukt?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +8
Hoi r.liefting, gek dat het maar niet lukt om de vervangende simkaart te activeren! Om te zien wat er aan de hand is ben ik het systeem ingedoken en ik zie al waar het 'fout' gaat.

De simkaart is netjes door jou geactiveerd, alleen is de blokkade die door jou is aangevraagd op 9 mei niet verwijderd. Zolang de blokkade van toepassing is, kun je geen gebruik maken van de simkaart. De blokkade heb ik direct voor je verwijderd! Wil jij je toestel herstarten zodat de simkaart opnieuw verbinding kan maken met het netwerk? Hierna zou je de simkaart kunnen gebruiken. Laat je het mij weten of het is gelukt?

Reageer