Beantwoord

Deblokkeren simkaart

• 5 juli 2018
  • 3 reacties
  • 88 keer bekeken

Reputatie 1
Hoi, mijn simkaart had ik geblokkeerd omdat ik mijn telefoon op het station had verloren. Toch gelukkig weer gevonden mbv twee aardige mensen die hem hadden gevonden. Ik wil alleen vragen of het kan dat mijn simkaart wordt gedeblokkeerd, en mijn bestelling van een nieuwe simkaart stop gezet kan worden.

groetjes,

isa
icon

Beste antwoord door Jill 6 juli 2018, 10:58

Hi Isa, wat super dat je jouw telefoon terug hebt! Ik heb de blokkade voor je verwijderd en de sim bestelling geannuleerd. Als je jouw telefoon uit/aan zet kun je weer gebruik maken van jouw simkaart.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Isa, wat super dat je jouw telefoon terug hebt! Ik heb de blokkade voor je verwijderd en de sim bestelling geannuleerd. Als je jouw telefoon uit/aan zet kun je weer gebruik maken van jouw simkaart.
Reputatie 1
Hallo Jill,

Tof dat je de bestelling geannuleerd hebt zo snel! We zijn nu een poosje verder, maar ik krijg opeens een factuur van 18,00 omdat ik mijn simkaart had laten vervangen? Deze bestelling was toch geannuleerd? Ik heb de simkaart dus ook nooit ontvangen. Wordt deze factuur nog aangepast? Of krijg ik geld teruggestort... of iets in die richting. Ik hoop dat je me kunt helpen!

Groetjes Isa.
Reputatie 5
Badge +12
Oeps, dat is inderdaad niet helemaal de bedoeling! Toen mijn collega Jill de simkaartbestelling voor je annuleerde was deze al op de achtergrond aangemaakt waardoor de kosten op de factuur zijn meegenomen. Je was echter nog op tijd met het annuleren van deze bestelling waardoor ik nu heb besloten om de kosten a 10,00 euro voor je te vergoeden. Dit bedrag zal worden verrekend met je factuur over de maand augustus, welke je in september van ons ontvangt. Het eventuele restant van de compensatie zal weer worden verrekend met de daaropvolgende incasso.

Reageer