Beantwoord

Door blokkade simkaart is bundelwijziging niet mogelijk

• 23 juli 2018
  • 1 reactie
  • 21 keer bekeken

• Ben een ijsbreker
  • 0 reacties
Na verlies, heb ik mn simkaart geblokkeerd, (zonder internet) wil graag van bundel wijzigen (met internet) maar dat gaat dus niet want alles zit op slot en geblokkeerd. Toch is dat wel handig, want anders moet ik twee keer n nieuwe simkaart krijgen en daarop wachten (?). Contact please? via de telefoon heb ik n wachtrij van tenminste 20 minuten. Kan ik dmv contact wél een nieuwe sim krijgen zoals ik m wil? Want die optie geeft internet dus blijkbaar niet, omdat t geblokkeerd is. Wat kan ik doen?
icon

Beste antwoord door Wietske 24 juli 2018, 13:10

Hoi Lili,

Begrijpelijk dat een nieuwe simkaart wel handig is! Wanneer je je abonnement verlengt (sim only) of een bundelwijziging doet dan ontvang je niet automatisch een nieuwe simkaart. Mijn advies is dus wel om toch zelf een nieuwe simkaart te bestellen via je Ik Ben pagina. Ik kan, mocht je dat willen, wel alvast de blokkade verwijderen op jouw abonnement. Daarna kan je je bundels wijzigen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Hoi Lili,

Begrijpelijk dat een nieuwe simkaart wel handig is! Wanneer je je abonnement verlengt (sim only) of een bundelwijziging doet dan ontvang je niet automatisch een nieuwe simkaart. Mijn advies is dus wel om toch zelf een nieuwe simkaart te bestellen via je Ik Ben pagina. Ik kan, mocht je dat willen, wel alvast de blokkade verwijderen op jouw abonnement. Daarna kan je je bundels wijzigen.

Reageer