Beantwoord

Doorschakelen uitzetten werkt niet

• 17 december 2018
  • 6 reacties
  • 416 keer bekeken

Een aantal maanden geleden heb ik mijn Ben-nummer doorgeschakeld naar een ander mobiel nummer. Afgelopen weekend wilde ik de doorschakeling weer opheffen, maar dat lukte helaas niet.

Wat ik geprobeerd heb:

De volgende codes:
##21#
##002#
#21#
#330*0000#
#330*1234#

-> Alles geeft melding "Ongeldige MMI code"

Verschillende telefoons (Samsung S9, Samsung A5, iPhone 6)

-> Ook hier: alles "Ongeldige MMI code"

Gecheckt wat er is ingesteld in:
Oproepen -> Instellingen -> Oproepen doorschakelen -> Spraakoproep: alles uitgeschakeld

Wat kan ik nog proberen?
icon

Beste antwoord door Wietske 17 december 2018, 14:04

Goed dat je al een flink aantal stappen hebt doorlopen, Kasper! Dan kunnen we in elk geval een aantal redenen van ons lijstje afstrepen. Ik zie inderdaad dat er op het netwerk een doorschakeling actief is. Deze kan ik vanuit hier niet voor je verwijderen. De code ##002# hoort dit normaal voor je te doen. Omdat je een foutmelding bij deze (en andere codes) krijgt en dit ook gebeurt in andere toestellen, stel ik voor om je een nieuwe simkaart toe te sturen. Laat mij even weten of je dit goed vindt 🙂
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Goed dat je al een flink aantal stappen hebt doorlopen, Kasper! Dan kunnen we in elk geval een aantal redenen van ons lijstje afstrepen. Ik zie inderdaad dat er op het netwerk een doorschakeling actief is. Deze kan ik vanuit hier niet voor je verwijderen. De code ##002# hoort dit normaal voor je te doen. Omdat je een foutmelding bij deze (en andere codes) krijgt en dit ook gebeurt in andere toestellen, stel ik voor om je een nieuwe simkaart toe te sturen. Laat mij even weten of je dit goed vindt 🙂
Hoi Wietske,
Ja graag! Valt te proberen 🙂
Reputatie 5
Badge +12
Dan gaan we dat regelen! De nieuwe simkaart is naar je onderweg. Je ontvangt deze binnen uiterlijk 3 werkdagen. Vergeet niet om de kaart na ontvangst te activeren.
Ik heb vandaag de nieuwe simkaart ontvangen, maar helaas krijg ik nog steeds dezelfde foutmelding bij het invoeren van de code(s). Wat kunnen we nu nog doen?
O wacht! Ik doe net nog een ultieme poging in een hele oude HTC telefoon en de doorschakeling is er af.
Bedankt voor je hulp!
Reputatie 3
Badge +2
Super! Namens mijn collega Wietske, geen dank! Laat het ons weten als we verder nog iets voor je kunnen doen,

Reageer