Beantwoord

Dual sim hoe werkt dat

• 26 mei 2018
  • 2 reacties
  • 588 keer bekeken

Hallo
Heb mij de nokia 7 plus gekocht.
Nu mij vraag heb er 2 sim kaarten in 1 met een abo van ben en een met mij nog niet afgelopen abo van Telfort.
Nu mijn vraag als ik hem op mobiel data zet hoe kan ik zien welke provider hij dan gebruikt.
Hoop dat iemand een oplossing weet.. Alvast bedankt 🎈🎈🎈
icon

Beste antwoord door Snoeshaantje 27 mei 2018, 07:47

Ik heb het voor je opgezocht in de gebruiksaanwijzing, je kunt instellen welke simkaart gebruikt wordt voor internettoegang. Maar eerst begin ik bij het begin.

Wanneer je 2 simkaarten in de telefoon hebt welke beiden geschikt zijn voor 4G, dan is de primaire (simkaart 1 sleuf) simkaart te gebruiken voor 4G. De simkaart in sleuf 2 is dan te gebruiken voor 2G/3G.

Dan, hoe weet je welke simkaart internet gebruikt?
Dit kun je instellen op de telefoon.

- Selecteren welke simkaart u voor oproepen of een gegevensverbinding gebruikt. -
Tik onder Voorkeurssimkaart voor op de instelling die u wilt wijzigen en selecteer de
simkaart.

Gebruikershandleiding Nokia 7+. Pagina 11
Google. Link 1.

Handleiding
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Ik heb het voor je opgezocht in de gebruiksaanwijzing, je kunt instellen welke simkaart gebruikt wordt voor internettoegang. Maar eerst begin ik bij het begin.

Wanneer je 2 simkaarten in de telefoon hebt welke beiden geschikt zijn voor 4G, dan is de primaire (simkaart 1 sleuf) simkaart te gebruiken voor 4G. De simkaart in sleuf 2 is dan te gebruiken voor 2G/3G.

Dan, hoe weet je welke simkaart internet gebruikt?
Dit kun je instellen op de telefoon.

- Selecteren welke simkaart u voor oproepen of een gegevensverbinding gebruikt. -
Tik onder Voorkeurssimkaart voor op de instelling die u wilt wijzigen en selecteer de
simkaart.

Gebruikershandleiding Nokia 7+. Pagina 11
Google. Link 1.

Handleiding
Hartelijk dank voor het antwoord.
Nu moet het goed komen.

Mvg Pielo 🎈🎈🎈

Reageer