Beantwoord

Eerste simkaart kwijtgeraakt, wat nu?

  • 25 april 2018
  • 1 reactie
  • 37 keer bekeken

  • Ben een ijsbreker
  • 0 reacties
Ben bij Ben gegaan en kreeg een nieuwe sim opgestuurd. Activatie duurde vrij lang iets minder dan een maand. Ben ondertussen verhuisd en de sim kwijt geraakt. Maar omdat activatie nog niet heeft plaats gevonden kan ik geen nieuwe bestellen. Is er een mogelijkheid dat dit wel kan?
icon

Beste antwoord door Angelique 26 april 2018, 08:20

Hoi HG13, welkom op het forum en alvast bij Ben! 😃 Leuk dat je ervoor hebt gekozen om een blauw abonnement te nemen.



Het klopt dat de simkaart die kwijt is geraakt tot op heden niet was geactiveerd. Dit komt namelijk omdat je voor een geheel nieuw abonnement hebt gekozen met in jouw geval nummerbehoud. Nummerbehoud staat gepland voor 30-04-2018, op deze datum activeren wij de simkaart die naar jou is verzonden. Tot dat moment staat jouw abonnement 'bevroren' bij ons in het systeem.



Flink balen is wel dat je de simkaart kwijt bent geraakt! Dit is namelijk de simkaart die als eerste geactiveerd zou worden op 30-04-2018. Pas als het abonnement geactiveerd is, kan er een vervangende simkaart worden aangevraagd. Dit omdat het abonnement nu 'bevroren' is. Stiekem hoop ik in de tussentijd dat je de eerste simkaart nog terug kan vinden zodat er geen nieuwe simkaart aangevraagd moet worden op 30 april. Kun je de simkaart niet meer vinden? Neem dan op 30 april contact met ons op zodat wij een vervangende simkaart voor jou aan kunnen vragen. Voor een overzicht van onze openingstijden kun je hier klikken.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +8
Hoi HG13, welkom op het forum en alvast bij Ben! 😃 Leuk dat je ervoor hebt gekozen om een blauw abonnement te nemen.

Het klopt dat de simkaart die kwijt is geraakt tot op heden niet was geactiveerd. Dit komt namelijk omdat je voor een geheel nieuw abonnement hebt gekozen met in jouw geval nummerbehoud. Nummerbehoud staat gepland voor 30-04-2018, op deze datum activeren wij de simkaart die naar jou is verzonden. Tot dat moment staat jouw abonnement 'bevroren' bij ons in het systeem.

Flink balen is wel dat je de simkaart kwijt bent geraakt! Dit is namelijk de simkaart die als eerste geactiveerd zou worden op 30-04-2018. Pas als het abonnement geactiveerd is, kan er een vervangende simkaart worden aangevraagd. Dit omdat het abonnement nu 'bevroren' is. Stiekem hoop ik in de tussentijd dat je de eerste simkaart nog terug kan vinden zodat er geen nieuwe simkaart aangevraagd moet worden op 30 april. Kun je de simkaart niet meer vinden? Neem dan op 30 april contact met ons op zodat wij een vervangende simkaart voor jou aan kunnen vragen. Voor een overzicht van onze openingstijden kun je hier klikken.

Reageer