Beantwoord

Extra sim kaart voor ipad

• 22 juli 2017
  • 3 reacties
  • 234 keer bekeken

Is het mogelijk een extra sim-kaart te koppelen aan een abonnement om via mijn ipad te kunnen internetten met 4G. Mijn huidige provider (Vodafone) heeft die optie wel. Ik kan deze bij jullie niet kiezen tijdens het bestelproces.
Dank, HvdB
icon

Beste antwoord door Angelique 26 juli 2017, 13:19

Hoi jaabogae, leuk dat je deze vraag stelt op het forum! Bij Ben is het niet mogelijk om een extra simkaart te krijgen met daarop hetzelfde nummer. Een Ben nummer kan maar actief zijn op één simkaart.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

3 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi jaabogae, leuk dat je deze vraag stelt op het forum! Bij Ben is het niet mogelijk om een extra simkaart te krijgen met daarop hetzelfde nummer. Een Ben nummer kan maar actief zijn op één simkaart.
Ok, dan zal ik dus een apart sim-only abonnement moeten nemen (zonder telefoon, alleen mb's). Eens kijken waar dat het goedkoopste uitkomt.
Dank voor je reactie Angelique.
Reputatie 6
Badge +8
Ok, dan zal ik dus een apart sim-only abonnement moeten nemen (zonder telefoon, alleen mb's). Eens kijken waar dat het goedkoopste uitkomt.
Dank voor je reactie Angelique.

Heel erg graag gedaan, jaabogae! Veel scuces met je keuze. Heb je nog vragen? Stel ze dan gerust, neem ook nog eens een kijkje op ons forum. Bij deze zal ik het door jou aangemaakte topic sluiten. Alvast een fijn weekend!