Beantwoord

Foutmelding activeren nieuwe simkaart

  • 25 april 2017
  • 5 reacties
  • 152 keer bekeken

Hallo,

Via belsimpel heb ik een nieuw abonnement + simkaart besteld. Ik zat al bij Ben. Nu wil ik echter de nieuwe simkaart activeren (vanaf vrijdag al) maar geeft hij aan:
"Het simkaartnummer bestaat uit 19 cijfers. Controleer of het ingevoerd nummer overeenkomt met het nummer op je simkaart."
Ik heb het nummer, de ICC code, echter goed gecontroleerd.

Nou zie ik dat mijn abonnement nog niet is aangepast. Ben ik misschien te vroeg?
Daarbij, klopt het wel dat mijn telefoonnummer op deze manier gewoon hetzelfde blijft?

Groetjes!
icon

Beste antwoord door Angelique 26 april 2017, 11:10

Hallo,

Via belsimpel heb ik een nieuw abonnement + simkaart besteld. Ik zat al bij Ben. Nu wil ik echter de nieuwe simkaart activeren (vanaf vrijdag al) maar geeft hij aan:
"Het simkaartnummer bestaat uit 19 cijfers. Controleer of het ingevoerd nummer overeenkomt met het nummer op je simkaart."
Ik heb het nummer, de ICC code, echter goed gecontroleerd.

Nou zie ik dat mijn abonnement nog niet is aangepast. Ben ik misschien te vroeg?
Daarbij, klopt het wel dat mijn telefoonnummer op deze manier gewoon hetzelfde blijft?

Groetjes!


Hoi Hanneke, allereerst vind ik het super om te lezen dat je ervoor hebt gekozen om je abonnement bij ons te verlengen 🙂 Bedankt voor het vertrouwen in ons!

Onhandig dat onze website aangeeft dat het simkaartnummer niet zou kloppen of de lengte hiervan! Fijn dat je dit aan ons doorgeeft. Ik snap dat het kan zorgen voor verwarring als jij wél het juiste SIMnummer hebt invuld. Direct heb ik de simkaart voor je geactiveerd zodat jij deze in gebruik kunt nemen. Het enige wat jij nog hoeft te doen is je toestel te herstarten. Laat je het weten of het is gelukt?

PS: het bericht met daarin het simkaartnummer heb ik iets aangepast omdat een SIMnummer een gevoelig dingetje kan zijn.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

5 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hoi Hanneke, bedankt voor je bericht. Hoewel je nieuwe abonnement nog niet is ingegaan, zou je al wel de nieuwe simkaart moeten kunnen activeren. Zou je mij je nieuwe simkaartnummer kunnen sturen? Dan ga ik voor je aan de slag.

Groetjes, Jolijn
Hoi Jolijn, bedankt voor de reactie. Hoe bericht ik jou? Of moet dat hier gewoon openbaar?
Reputatie 4
Badge +6
Een simkaartnummer kun je gewoon via dit topic sturen. Deze zal ik dan bij jouw abonnement activeren.
Mijn ICC van de nieuwe sim is [verwijderd]
Reputatie 6
Badge +8
Hallo,

Via belsimpel heb ik een nieuw abonnement + simkaart besteld. Ik zat al bij Ben. Nu wil ik echter de nieuwe simkaart activeren (vanaf vrijdag al) maar geeft hij aan:
"Het simkaartnummer bestaat uit 19 cijfers. Controleer of het ingevoerd nummer overeenkomt met het nummer op je simkaart."
Ik heb het nummer, de ICC code, echter goed gecontroleerd.

Nou zie ik dat mijn abonnement nog niet is aangepast. Ben ik misschien te vroeg?
Daarbij, klopt het wel dat mijn telefoonnummer op deze manier gewoon hetzelfde blijft?

Groetjes!


Hoi Hanneke, allereerst vind ik het super om te lezen dat je ervoor hebt gekozen om je abonnement bij ons te verlengen 🙂 Bedankt voor het vertrouwen in ons!

Onhandig dat onze website aangeeft dat het simkaartnummer niet zou kloppen of de lengte hiervan! Fijn dat je dit aan ons doorgeeft. Ik snap dat het kan zorgen voor verwarring als jij wél het juiste SIMnummer hebt invuld. Direct heb ik de simkaart voor je geactiveerd zodat jij deze in gebruik kunt nemen. Het enige wat jij nog hoeft te doen is je toestel te herstarten. Laat je het weten of het is gelukt?

PS: het bericht met daarin het simkaartnummer heb ik iets aangepast omdat een SIMnummer een gevoelig dingetje kan zijn.