Beantwoord

Gaat Ben een tweede simkaart aanbieden?

• 16 mei 2017
  • 6 reacties
  • 1408 keer bekeken

Steeds meer providers bieden de mogelijkheid om een tweede simkaart te gebruiken bij hetzelfde abbo. Soms kun je die ook tegelijk gebruiken, soms mag er maar één van de toestellen tegelijk aanstaan. In ieder geval is het een handige optie voor mensen die af en toe van toestel willen wisselen en toch bereikbaar blijven op hetzelfde nummer.
Mogen we aannemen dat Ben, als vooruitstrevende provider, deze optie ook aan gaat bieden?
icon

Beste antwoord door Jolijn 18 mei 2017, 14:19

Hoi Klaartje, bedankt voor je bericht en je suggestie. Op dit moment zijn er voor de korte termijn geen plannen om meerdere simkaarten voor één aansluiting aan te bieden. Ik zal deze feedback doorgeven aan de betreffende afdeling, misschien dat deze plannen er dan wel aan komen!

Groetjes, Jolijn
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

6 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Sorry Klaartje, ik dacht dat ik het hiermee duidelijker zou maken. Ik heb de topic titel opnieuw aangepast!

Groetjes, Jolijn
Dank je wel! Meer kun je niet doen. En wie weet, misschien komt het er als er vraag naar is.
Reputatie 4
Badge +6
Hoi Klaartje, bedankt voor je bericht en je suggestie. Op dit moment zijn er voor de korte termijn geen plannen om meerdere simkaarten voor één aansluiting aan te bieden. Ik zal deze feedback doorgeven aan de betreffende afdeling, misschien dat deze plannen er dan wel aan komen!

Groetjes, Jolijn
Reputatie 6
Badge +8
Dank je wel, heel duidelijk zo! :D

Namens Jolijn, heel erg graag gedaan Klaartje!
Ik vind de nieuwe titel van dit onderwerp geen verbetering. Ik had de term "dual sim" heel bewust vermeden, omdat dat verwarring geeft: het gaat dan meestal om een telefoontoestel waarin twee simkaarten passen, en waarmee je dus twee abonnementen kunt gebruiken. Dat is precies het omgekeerde van dat waarnaar ik vroeg: twee simkaarten voor 1 abonnement/nummer.
Beste moderator, ik snap dat jullie je best doen. Maar nogmaals, dit maakt de zaken niet duidelijker.
Dank je wel, heel duidelijk zo! 😃