Beantwoord

Gaat Ben nog een duo simkaart aanbieden?

• 13 juni 2018
  • 3 reacties
  • 1124 keer bekeken

Is er al duidelijkheid wanneer deze er gaat komen.

In deze multi device tijd is het logischerwijs ondenkbaar dat een provider deze niet aanbied.

Wellicht is Ben bang voor meer dataverbruik?

Denk zelf dat het data verbruik het zelfde blijft. Een tablet bijvoorbeeld verbruikt evenveel data als een mobiele telefoon. En als de ene gebruikt wordt. Zal de andere niet gebruikt worden.

De kosten voor de extra sim zullen klanten graag betalen.

En op het beste netwerk van Nederland mag een duo sim niet ontbreken.

Logischerwijs levert het aanbieden hiervan veel nieuwe aansluitingen op.
En verplicht het bestaande aansluitingen niet een provider op te zoeken. Die dit wel aanbied.

Ik Ben Ben-ieuwd Ben!!!

Wanneer we dit goede en blijde nieuws mogen verwachten.

In Ben we trust!
icon

Beste antwoord door Angelique 13 juni 2018, 08:39

Hoi equilator, welkom op de community! Heel erg bedankt voor je feedback over de duo simkaart :D

Of Ben de duo simkaart in de toekomst gaat aanbieden, is nog de vraag. Op dit moment zijn er geen plannen om een extra simkaart voor hetzelfde mobiele nummer aan te bieden helaas.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi equilator, welkom op de community! Heel erg bedankt voor je feedback over de duo simkaart :D

Of Ben de duo simkaart in de toekomst gaat aanbieden, is nog de vraag. Op dit moment zijn er geen plannen om een extra simkaart voor hetzelfde mobiele nummer aan te bieden helaas.
Jammer, wil ook graag een duo simkaart en wel bij Ben, omdat ik daar zeer tevreden over ben. Mijn abonnement loopt binnen half jaar af, ik hoop tegen die tijd dat de duo sim kaart er dan is. Anders moet ik helaas naar een andere aanbieder toe.
Reputatie 5
Badge +7
Ik hoop met je mee, ik kan je alleen niets beloven.

Reageer