Beantwoord

Geen bevestigingsmail voor activeren van simkaart én de simkaart werkt niet

  • 28 juli 2018
  • 1 reactie
  • 22 keer bekeken

  • Ben een ijsbreker
  • 0 reacties
Ben niet zo blij. want na dagen wachten op de simkaart (wat al lastig is ivm werk) doet ie et nu, na activeren, nog steeds niet. Of werkt t alleen maar op kantooruren?
icon

Beste antwoord door Wietske 30 juli 2018, 10:08

Dat zou niet de bedoeling moeten zijn Lili! Ik zie dat er geen blokkades meer actief zijn op de simkaart. Deze zijn verwijderd op 29 juli. Mogelijk ondervond je hierdoor nog problemen met de nieuwe simkaart. Heb je je toestel al herstart? Alles hoort het dan weer te doen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Dat zou niet de bedoeling moeten zijn Lili! Ik zie dat er geen blokkades meer actief zijn op de simkaart. Deze zijn verwijderd op 29 juli. Mogelijk ondervond je hierdoor nog problemen met de nieuwe simkaart. Heb je je toestel al herstart? Alles hoort het dan weer te doen.

Reageer