Geen (nano)sim ontvangen bij verlenging abonnement

• 11 oktober 2017
  • 7 reacties
  • 230 keer bekeken

Hallo Ben, ik heb afgelopen weekend een nieuwe telefoon (Motorola G5 plus) besteld via jullie en daarbij zou een nieuwe sim geleverd worden als mijn huidige simkaart niet zou passen. Mijn huidige simkaart is een microsim en deze past niet in mijn nieuwe toestel (=nanosim). Wanneer kan ik deze nieuwe simkaart verwachten, had die niet erbij geleverd moeten zijn?

Groetjes

Dit topic is gesloten

7 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi, super tof om te lezen dat je ervoor hebt geozen om je abonnement bij ons te verlengen! 😃 Ik snap dat je staat te springen om je nieuwe toestel in gebruik te nemen, maar dit nog niet lukt omdat de huidige simkaart niet past. Zou je kunnen aangeven wanneer je de bestelling hebt ontvangen? In mijn systeem staat namelijk de informatie dat het toestel nog afgeleverd moet worden.
Hoi Angelique, het toestel is gistermiddag afgeleverd. Alvast bedankt.
Reputatie 6
Badge +8
In dat geval stuur ik een nieuwe simkaart jouw kant op! 😃 De simkaart zal zo snel mogelijk bij jou op de mat vallen. Tot die tijd mag je nog even je huidige simkaart blijven gebruiken. De kosten voor de simkaart neem ik voor mijn eigen rekening.
Hallo, ik heb hetzelfde probleem: gister een samsung a5 besteld en de klantenservice gebeld om te vragen of ik een nanosim er bij zou krijgen omdat ik nu een microsim heb. Zij bevestigden dat dit zo zou zijn. Ik heb de koerier extra betaald om mijn mobiel vandaag al te leveren, maar helaas zat er geen simkaart bij. Nu ben ik dus alsnog onbereikbaar: mijn oude mobiel is stuk en mijn nieuwe mobiel onbruikbaar zonder passende simkaart. Jullie klantenservice is pas maandag weer bereikbaar. Graag hoor ik hoe jullie dit zo snel mogelijk oplossen.
Reputatie 6
Badge +8
Hallo, ik heb hetzelfde probleem: gister een samsung a5 besteld en de klantenservice gebeld om te vragen of ik een nanosim er bij zou krijgen omdat ik nu een microsim heb. Zij bevestigden dat dit zo zou zijn. Ik heb de koerier extra betaald om mijn mobiel vandaag al te leveren, maar helaas zat er geen simkaart bij. Nu ben ik dus alsnog onbereikbaar: mijn oude mobiel is stuk en mijn nieuwe mobiel onbruikbaar zonder passende simkaart. Jullie klantenservice is pas maandag weer bereikbaar. Graag hoor ik hoe jullie dit zo snel mogelijk oplossen.

Hoi, inmiddels zie ik dat je contact hebt opgenomen met de Ben klanteservice. Mijn collega heeft gelijk een nieuwe simkaart aangevraagd. Sorry voor het ongemak!
Hallo, ook ik heb hetzelfde probleem als hierboven: abonnement verlengd met een nieuwe telefoon (Moto G5 plus) en daarbij zou een nieuwe sim geleverd worden als mijn huidige simkaart niet zou passen. Mijn huidige simkaart is een microsim en deze past niet in mijn nieuwe toestel (=nanosim). Wanneer kan ik deze nieuwe simkaart verwachten, had die niet erbij geleverd moeten zijn?

Groetjes
Reputatie 6
Badge +8
Hallo, ook ik heb hetzelfde probleem als hierboven: abonnement verlengd met een nieuwe telefoon (Moto G5 plus) en daarbij zou een nieuwe sim geleverd worden als mijn huidige simkaart niet zou passen. Mijn huidige simkaart is een microsim en deze past niet in mijn nieuwe toestel (=nanosim). Wanneer kan ik deze nieuwe simkaart verwachten, had die niet erbij geleverd moeten zijn?

Groetjes

Hoi bbb, leuk dat je voor een verlenging hebt gekozen. Voor de zekerheid heb ik ook voor jou direct een nieuwe simkaart aangevraagd die past in je nieuwe toestel. Binnen enkele dagen ontvang je deze thuis op de mat. Sorry voor de vertraging!