Beantwoord

Geen nl alert meldingen meer

• 28 november 2018
  • 4 reacties
  • 347 keer bekeken

Ik heb een iPhone 5s en sinds ik overgestapt ben op Ben krijg ik geen NLalert meldingen meer. Op de telefoon is die optie wel ingesteld. Wat kan er mis zijn? Ook kan ik niet sms-en of bellen naar nummers van bijv npo5 en als er landelijke acties zijn waar je 0800 nummers voor moet bellen. Moet ik ergens iets binnen Ben regelen daarvoor?
Groet,
yvonne
icon

Beste antwoord door Jill 29 november 2018, 10:02

Hi Yvonne, dat is niet fijn. Ik heb een instelling op de simkaart gewijzigd. Zou je jouw telefoon even helemaal uit/aan willen zetten en willen testen of het nu wel werkt?
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Yvonne, dat is niet fijn. Ik heb een instelling op de simkaart gewijzigd. Zou je jouw telefoon even helemaal uit/aan willen zetten en willen testen of het nu wel werkt?
Hallo Jill,

ik heb het toestel uit en weer aangezet zoals gevraagd. Het 0800 nummer wat ik heb geprobeerd te berichten werkt nog niet. Maandag kan ik kijken of nl alert wel werkt.
Vriendelijke groet,
yvonne
Hallo,

vandaag heeft de nl-alert gewerkt. Daar ben ik al heel blij om. Of het 0800 nummer al werkt heb ik nog niet uitgetest. Dit zal ik zsm proberen en laten weten. Voorzover alvast bedankt.

vriendelijke groeten,
Yvonne Köhler
Reputatie 5
Badge +6
Hallo,

vandaag heeft de nl-alert gewerkt. Daar ben ik al heel blij om. Of het 0800 nummer al werkt heb ik nog niet uitgetest. Dit zal ik zsm proberen en laten weten. Voorzover alvast bedankt.

vriendelijke groeten,
Yvonne Köhler

Fijn dat het heeft gewerkt! Ik hoor graag van je of het 0800 nummer ook werkt.

Reageer