Beantwoord

Geen NL-Alert voor meerdere abonnementen

  • 24 juni 2019
  • 1 reactie
  • 187 keer bekeken

Hallo,

In ons gezin hebben 4 mensen een abonnement bij Ben. Sinds we aangesloten zijn bij jullie, hebben we alle 4 nooit NL-Alerts ontvangen, desondanks dat de instellingen het zelfde zijn, en wel werd ontvangen voor het veranderen van provider. Is dit een bekend probleem bij Ben, en kan dit verholpen worden?
icon

Beste antwoord door Merve 25 juni 2019, 09:24

Goedemorgen Justin! Ojeej, dat is natuurlijk niet zo handig. De NL-alerts worden niet via het netwerk van Ben verstuurd. Deze worden verstuurd vanaf een radiosignaal. Hierdoor kunnen wij dit helaas niet voor je oplossen. Ik heb wel een handige link voor jou om te bekijken of het toestel wel goed is ingesteld. Succes ermee!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +6
Goedemorgen Justin! Ojeej, dat is natuurlijk niet zo handig. De NL-alerts worden niet via het netwerk van Ben verstuurd. Deze worden verstuurd vanaf een radiosignaal. Hierdoor kunnen wij dit helaas niet voor je oplossen. Ik heb wel een handige link voor jou om te bekijken of het toestel wel goed is ingesteld. Succes ermee!

Reageer