Beantwoord

Geen service

• 27 april 2019
  • 1 reactie
  • 248 keer bekeken

Ik was op werk. En had geen internet meer, en had geen service meer, service was aan t zoeken stond er. Ik had mijn telefoon boven gelaten in het lader van een van hun. En mijn service was weg, ik kon niet meer bereikt worden en ik kon niemand meer bereiken zonder internet. Als ik iemand belde stond er “gesprek mislukt”. Mijn service deed t daarvoor wel prima, maar toen ik aan t werken was in AH ineens niet meer. Ik kon niet meer mijn mobiel netwerk checken, ik kon niks meer. Pas toen ik thuis aankwam deed ik mijn telefoon aan uit en kon die ineens wel weer aan. Daarvoor stond er ook geen servcie, eerst kwam er zoeken, daarna geen service daarna deed ik hem aan uit kon ik er wel weer in. Vandaag had ik ook nog heel veel moeite met t maken van een account stond heletijd dat er een fout was.

icon

Beste antwoord door Merve 29 april 2019, 08:58

Hoi Endrit0971,

Oei, wat onhandig dat je problemen ervaart met abonnement. Ik hoop dat het ondertussen al is opgelost. Mocht je er nog steeds problemen mee ervaren adviseer ik je om een kruistest te doen. Een kruistest houd in dat je de Ben simkaart in een ander toestel doet om erachter te kunnen komen waar het probleem werkelijk aan ligt. Als je in een ander toestel ook problemen ervaart kun je op www.ben.nl/dekkingskaart je probleem melden. Mijn collega's van de technische dienst kunnen het dan voor je uitzoeken en eventueel oplossen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +6
Hoi Endrit0971,

Oei, wat onhandig dat je problemen ervaart met abonnement. Ik hoop dat het ondertussen al is opgelost. Mocht je er nog steeds problemen mee ervaren adviseer ik je om een kruistest te doen. Een kruistest houd in dat je de Ben simkaart in een ander toestel doet om erachter te kunnen komen waar het probleem werkelijk aan ligt. Als je in een ander toestel ook problemen ervaart kun je op www.ben.nl/dekkingskaart je probleem melden. Mijn collega's van de technische dienst kunnen het dan voor je uitzoeken en eventueel oplossen.

Reageer