Beantwoord

Geen service bij nieuw abonnement.

• 20 juli 2018
  • 3 reacties
  • 70 keer bekeken

Ik heb een nieuw telefoonabonnement met een Iphone 7.
18-07 is mijn nummer overgezet en mijn abonnement ingegaan. Echter verbindt mijn telefoon niet met het Ben netwerk.
Wanneer ik de Simkaart ontgrendel, wordt het netwerk gezocht voor een paar seconden voor dat het op Geen Service blijft hangen.
Ik heb mijn telefoon meerdere malen opnieuw opgestart en de simkaart opnieuw ingebracht, maar dit werkt niet. De simkaart maakt ook geen verbinding in een ander apparaat. Als laatst heb ik mijn nieuwe telefoon gereset naar de fabrieksinstellingen en de simkaart opnieuw ingebracht, maar hetzelfde gebeurde.

Wat kan ik het beste doen?

Mijn sim-kaartnummer is 8931162111707485402
icon

Beste antwoord door Jill 20 juli 2018, 15:46

Hi Kmlock, superleuk dat je eeen abonnement bij ons hebt afgesloten. Ik zie dat nummerbehoud op dit moment helemaal is afgerond en de simkaart actief is op het netwerk. Zou je jouw telefoon nogmaals helemaal uit/aan willen zetten om te kijken op hij nu wel verbinding wilt maken met het netwerk?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Kmlock, superleuk dat je eeen abonnement bij ons hebt afgesloten. Ik zie dat nummerbehoud op dit moment helemaal is afgerond en de simkaart actief is op het netwerk. Zou je jouw telefoon nogmaals helemaal uit/aan willen zetten om te kijken op hij nu wel verbinding wilt maken met het netwerk?
Het werkt nog steeds niet, ook als ik handmatig het Ben netwerk selecteer maakt hij geen verbinding.
Reputatie 5
Badge +12
Dat is niet heel handig natuurlijk! Zou je de Ben simkaart eens willen testen in een ander toestel?

Reageer