Beantwoord

Geen service, geen bundel actief

• 2 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 45 keer bekeken

Goede avond,
ik heb net een Sim only abbonnement afgesloten. Normaal zou je direct kunnen bellen, maar tot nu toe nog steeds niet actief, nog steeds geen service. Kan iemand mij hierbij helpen?

mvg

Rik van Hal
icon

Beste antwoord door Wietske 3 augustus 2018, 11:10

Wat ontzettend leuk dat wij jouw nieuwe provider mogen zijn Rik! Ik zie dat de order is blijven hangen op een bepaalde stap in ons systeem. Ik heb een verzoek ingediend om de order alsnog door te zetten. Vervolgens kan je via je Ik Ben pagina nummerbehoud in gang zetten. Zodra jouw nummer is overgezet zal het abonnement actief worden 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Wat ontzettend leuk dat wij jouw nieuwe provider mogen zijn Rik! Ik zie dat de order is blijven hangen op een bepaalde stap in ons systeem. Ik heb een verzoek ingediend om de order alsnog door te zetten. Vervolgens kan je via je Ik Ben pagina nummerbehoud in gang zetten. Zodra jouw nummer is overgezet zal het abonnement actief worden 🙂
Goedemorgen,
tot nu toe is het abbonnement nog steeds niet actief. Ik heb ook niet om nummerbehoud gevraagd. Het is een nieuw abbonnement met een nieuw nummer. Dit is vorige week donderdag gekocht. Ik hoop dat het abbonnement straks eindelijk actief wordt zodat ik ook weer bereikbaar ben.
Mvg
Reputatie 5
Badge +7
Hi Rik, ik zie dat het abonnement nu actief is. Als je jouw telefoon aan/uit zet dan kun je hem gaan gebruiken.

Reageer