Geen service met nieuw abonnement

  • 14 januari 2017
  • 3 reacties
  • 116 keer bekeken

Hallo, ik heb een sim only maand abonnement besteld en de simkaart ontvangen. Simkaart unlocken lukt, maar vervolgens geen bereik. Nu al twee dagen! Kunnen jullie zien wat er verkeerd gaat? Op Mijn Ben zie ik dat de bestelling nog niet als bezorgd staat aangegeven.

Het bestelde abonnement is sim only (maand) 300min/sms, 1Gb 4G.

Hoor graag van jullie.

Mvg

Dit topic is gesloten

3 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hoi J.Lauppe, bedankt voor je bericht. Ik help je graag verder met je bestelling. Zou je mij hiervoor via een priv├ębericht in deze link je ordernummer, postcode + huisnummer en geboortedatum kunnen sturen?

Groetjes, Jolijn
Reputatie 6
Badge +8
Hallo J.Lauppe, bedankt voor het sturen van je gegevens. Op jouw klantenkaart zie ik eigenlijk dat alles goed staat om gebruik te kunnen maken van de simkaart en het abonnement. Heb je al geprobeerd om het toestel te herstarten?
Reputatie 3
Badge +1
Hoi J.Lauppe,

Zojuist ontving ik jouw privebericht met de melding dat alles nu naar behoren werkt. Dat is fijn om te horen.
Gezien dit topic daardoor overbodig is zal ik deze sluiten.