Beantwoord

Geen service op mijn nieuwe simkaart

  • 21 april 2018
  • 1 reactie
  • 37 keer bekeken

Mijn nieuwe simkaart zou per vandaag actief moeten zijn, echter staat er ‘geen service’. Mijn oude simkaart is vandaag geëindigd, dus dat is goed gegaan zoals afgesproken.
Helaas kan ik nu niet bellen. Wat kan ik doen?
icon

Beste antwoord door Rox 23 april 2018, 09:37

Goed dat je aan de bel trekt Jose_w, want dit is natuurlijk niet de bedoeling! Ik zie dat de simkaart voor het telefoonnummer dat eindigt op 32 vanmorgen om 08:41 is geactiveerd nadat jij telefonisch contact hebt gehad met een van mijn collega's. Omdat jij er voor hebt gekozen om contact op te nemen via een ander kanaal sluit ik jouw topic af, zo houden we de communicatie duidelijk en overzichtelijk 🙂



Heel veel plezier met jouw Ben abonnement!
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Goed dat je aan de bel trekt Jose_w, want dit is natuurlijk niet de bedoeling! Ik zie dat de simkaart voor het telefoonnummer dat eindigt op 32 vanmorgen om 08:41 is geactiveerd nadat jij telefonisch contact hebt gehad met een van mijn collega's. Omdat jij er voor hebt gekozen om contact op te nemen via een ander kanaal sluit ik jouw topic af, zo houden we de communicatie duidelijk en overzichtelijk 🙂

Heel veel plezier met jouw Ben abonnement!