Beantwoord

Geen service vervangende simkaart

  • 10 september 2018
  • 3 reacties
  • 90 keer bekeken

Ik heb 48 uur geleden via mijn ben mijn vervangende simkaart geactiveerd, maar nog steeds geen service. Al meerdere keren opnieuw opgestart. Wat nu?
icon

Beste antwoord door Shanna 10 september 2018, 12:38

Hoi bart41! Ik zie wel dat je simkaart al werkzaam zou moeten zijn. Wat voor problemen ervaar je precies met de simkaart?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Hoi bart41! Ik zie wel dat je simkaart al werkzaam zou moeten zijn. Wat voor problemen ervaar je precies met de simkaart?
Na je reactie weer opnieuw opgestart en probleem is eindelijk weg!
Reputatie 5
Badge +12
Ah, vaak help het inderdaad om het toestel te herstarten zodat de simkaart een nieuwe netwerkverbinding kan aangaan. Superfijn dat jouw simkaart het nu weer doet!

Reageer