Beste antwoord door Rox
Geen simkaart gevonden
Ik krijg meerdere keren per dag de melding "geen simkaart". Soms duurt het lang en soms wat korter voordat ik weer verder kan. Dit gebeurde al bij het oude toestel dat ik had. Heb nu een nieuwe telefoon gekocht maar de melding blijft komen. Is mijn simkaart kapot en zo ja wat doe ik dan?
He gatsie a.oving! Dat is een onwijs onhandig probleem zeg! Als jij hetzelfde probleem ervaart met jouw simkaart in een andere telefoon dan is het inderdaad de kaart die het probleem veroorzaakt. Jij kunt hier via jouw persoonlijke IkBen pagina een nieuwe vervangende simkaart aanvragen 😉
Bekijk origineel
He gatsie a.oving! Dat is een onwijs onhandig probleem zeg! Als jij hetzelfde probleem ervaart met jouw simkaart in een andere telefoon dan is het inderdaad de kaart die het probleem veroorzaakt. Jij kunt hier via jouw persoonlijke IkBen pagina een nieuwe vervangende simkaart aanvragen 😉
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen met sociaal netwerk
Log in met je Ben account Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.