Beantwoord

Geen simkaart gevonden

  • 5 februari 2018
  • 1 reactie
  • 162 keer bekeken

Ik krijg meerdere keren per dag de melding "geen simkaart". Soms duurt het lang en soms wat korter voordat ik weer verder kan. Dit gebeurde al bij het oude toestel dat ik had. Heb nu een nieuwe telefoon gekocht maar de melding blijft komen. Is mijn simkaart kapot en zo ja wat doe ik dan?
icon

Beste antwoord door Rox 6 februari 2018, 08:15

He gatsie a.oving! Dat is een onwijs onhandig probleem zeg! Als jij hetzelfde probleem ervaart met jouw simkaart in een andere telefoon dan is het inderdaad de kaart die het probleem veroorzaakt. Jij kunt hier via jouw persoonlijke IkBen pagina een nieuwe vervangende simkaart aanvragen 😉
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
He gatsie a.oving! Dat is een onwijs onhandig probleem zeg! Als jij hetzelfde probleem ervaart met jouw simkaart in een andere telefoon dan is het inderdaad de kaart die het probleem veroorzaakt. Jij kunt hier via jouw persoonlijke IkBen pagina een nieuwe vervangende simkaart aanvragen 😉

Reageer