geen simkaart melding

• 4 februari 2018
  • 3 reacties
  • 514 keer bekeken

Hoi Ben,
Kortgeleden overgestapt naar Ben en mijn nieuwe simkaart geinstalleerd. Ik krijg alleen een melding dat er geen simkaart is geinstalleerd. Ik heb het toestel al aan het uit gezet, vliegtuigstand aan en uit, netwerkinstellingen gereset en de simkaart een paar keer erin en eruit gehaald, iOS ge-updated. Wat nu? Ik hoop snel wat te horen!

3 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Het lijkt mjj dat de simkaart kapot is. Of dat de simkaartlezer in de telefoon kapot is.
Ik zou een vervangede simkaart aanvragem.

Groet Richard.
Reputatie 7
Badge +7
Ohjee sorchacummins! Dat schiet natuurlijk niet op! Ik kan me goed voorstellen dat je hier behoorlijk van baalt. Om te controleren of dit probleem door je simkaart of door je toestel wordt veroorzaakt wil ik je vragen om een zogenaamde kruistest uit te voeren, dit betekend dat jij je Ben simkaart in een andere telefoon stop om te kijken of jij dan hetzelfde probleem ervaart.

Als jij hetzelfde probleem ervaart als jij je simkaart in een andere telefoon hebt dan weten we zeker dat jouw simkaart defect is en ga ik jou kosteloos een nieuwe simkaart toesturen. Ervaar jij dit probleem niet als jij je simkaart in een andere telefoon hebt zitten dan wordt het probleem door je toestel veroorzaakt. Ook wil ik graag controleren of jij niet per ongeluk een verkeerde simkaart hebt ontvangen, kun jij nakijken of de laatste 4 cijfers van jouw simkaart (ICCID) 0977 zijn.
Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen sorchacummins, is het gelukt om de kruistest uit te voeren? #Benbenieuwd

Reageer