Beantwoord

Geen simkaart ontvangen

• 10 september 2018
  • 2 reacties
  • 65 keer bekeken

Ik ben nieuw bij Ben, mijn abonnement is inmiddels actief, maar ij heb nog geen sim card ontvangen!
Kan deze alsnog opgestuurd worden?

mvg
m
icon

Beste antwoord door Wietske 10 september 2018, 15:47

Dankjewel voor het sturen van je gegevens! Ik heb voor je nagekeken waarom je de simkaart niet hebt ontvangen en zie dat er bij de bestelling in eerste instantie een ander huisnummer was opgegeven. Ik zal je daarom opnieuw een simkaart toezenden 🙂 Vergeet deze na ontvangst niet te activeren om 'm werkend te krijgen!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hi Anic. Welkom bij Ben! Vervelend om te lezen dat je nog geen simkaart hebt ontvangen bij jouw bestelling. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Ik wil graag bekijken waar jouw simkaart uithangt. Kan je mij een privé bericht versturen met jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum? Dan zoek ik dit direct voor je uit.
Reputatie 5
Badge +12
Dankjewel voor het sturen van je gegevens! Ik heb voor je nagekeken waarom je de simkaart niet hebt ontvangen en zie dat er bij de bestelling in eerste instantie een ander huisnummer was opgegeven. Ik zal je daarom opnieuw een simkaart toezenden 🙂 Vergeet deze na ontvangst niet te activeren om 'm werkend te krijgen!

Reageer