Beantwoord

Geen simkaart ontvangen

  • 15 December 2021
  • 4 reacties
  • 82 keer bekeken

Hi,

Ik heb vorige maand een abonnement met nummerbehoud betaald en de simkaart is nog steeds niet aangekomen. Graag wil ik weten of de simkaart deze week bezorgd kan worden.

icon

Beste antwoord door Merve 17 December 2021, 09:45

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @gecro! Wat leuk dat je klant bent geworden bij Ben. Wel jammer dat er geen simkaart is geleverd. Uiteraard wil ik je een nieuwe simkaart opsturen. Zou je mij in een privébericht jouw mobiele nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN kunnen doorgeven en zou je twee van de volgende vragen willen beantwoorden:

- Een telefoonnummer waar je veel naar belt
- Het precieze bedrag van de laatst afgeschreven factuur
- Je klantnummer of BSCS-nummer
- Het verkooppunt waar je je toestel of contract hebt aangeschaft

Ik kan geen privébericht sturen, het zegt dat “Deze gebruiker kan alleen berichten ontvangen van mensen die hij of zij volgt.”

Hoi @gecro! Wat leuk dat je klant bent geworden bij Ben. Wel jammer dat er geen simkaart is geleverd. Uiteraard wil ik je een nieuwe simkaart opsturen. Zou je mij in een privébericht jouw mobiele nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN kunnen doorgeven en zou je twee van de volgende vragen willen beantwoorden:

- Een telefoonnummer waar je veel naar belt
- Het precieze bedrag van de laatst afgeschreven factuur
- Je klantnummer of BSCS-nummer
- Het verkooppunt waar je je toestel of contract hebt aangeschaft

Ik kan geen privébericht sturen, het zegt dat “Deze gebruiker kan alleen berichten ontvangen van mensen die hij of zij volgt.”

Reputatie 2
Badge +1

Hi @gecro wat onhandig dat het niet lukt een privé berichtje te versturen. Wellicht kun je het eens proberen via een andere browser?

Reageer