Beantwoord

geen simkaart ontvangen

  • 21 September 2022
  • 5 reacties
  • 62 keer bekeken

Ik heb een nieuw abonnement afgesloten maar heb geen nieuwe simkaart ontvangen. 

icon

Beste antwoord door Merve 21 September 2022, 13:57

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @Hannah Zandbergen! Bedankt voor het wachten. Ik heb je privébericht beantwoord😊

Nog steeds niet opgelost…

Reputatie 2
Badge +1

Hi @Hannah Zandbergen  ik zie dat je een tweede topic geopend hebt, deze zal ik voor je afsluiten.
Ik help je graag verder. Zou je mij in een privébericht jouw verzoek, het ordernummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, postcode + huisnummer kunnen sturen? 

Nieuw abonnement aangevraagd op 12-05-2022. Ingangsdatum abonnement 20-09-2022.

Reputatie 5
Badge +6

Goedemiddag Hannah, leuk dat je er bent. Minder leuk dat je geen simkaart hebt ontvangen. Wanneer heb je de bestelling geplaatst? 

Reageer