Geen simkaart ontvangen bij nieuwe bestelling

  • 2 januari 2018
  • 1 reactie
  • 61 keer bekeken

Geachte heer / mevrouw,

Eind november ben ik overstapt van Vodafone op Ben. Betaling ed is geschiedt en goed gegaan. Op 28 december jl. kon turen.
e.e.a. pas echt gebeuren.
Helaas heb ik tot op dit moment geen simkaart ontvangen en kan dus niet bellen of sms versturen.
Graag verneem ik met spoed van u hoe dit wordt opgelost.

Mvrgr Theo visser
Amersfoort

1 reactie

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Theo, leuk dat je de keuze hebt gemaakt voor een Ben abonnement! Ik begrijp uit jouw bericht dat je tot op heden nog geen simkaart hebt ontvangen.. Een Ben abonnement zonder simkaart is niet handig natuurlijk! Ik ga ervoor zorgen dat er zo snel mogelijk een simkaart jouw kant op komt. Om de simkaart naar jou op te sturen heb ik nog wel wat gegevens van je nodig. Wil jij je mobiele nummer, postcode + huisnummer en geboortedatum in een privébericht sturen naar het moderator account? Ik zie je berichtje daar graag verschijnen.

Reageer