Geen simkaart ontvangen bij nieuwe bestelling
Geachte heer / mevrouw,
Eind november ben ik overstapt van Vodafone op Ben. Betaling ed is geschiedt en goed gegaan. Op 28 december jl. kon turen.
e.e.a. pas echt gebeuren.
Helaas heb ik tot op dit moment geen simkaart ontvangen en kan dus niet bellen of sms versturen.
Graag verneem ik met spoed van u hoe dit wordt opgelost.
Mvrgr Theo visser
Amersfoort
Eind november ben ik overstapt van Vodafone op Ben. Betaling ed is geschiedt en goed gegaan. Op 28 december jl. kon turen.
e.e.a. pas echt gebeuren.
Helaas heb ik tot op dit moment geen simkaart ontvangen en kan dus niet bellen of sms versturen.
Graag verneem ik met spoed van u hoe dit wordt opgelost.
Mvrgr Theo visser
Amersfoort
Hoi Theo, leuk dat je de keuze hebt gemaakt voor een Ben abonnement! Ik begrijp uit jouw bericht dat je tot op heden nog geen simkaart hebt ontvangen.. Een Ben abonnement zonder simkaart is niet handig natuurlijk! Ik ga ervoor zorgen dat er zo snel mogelijk een simkaart jouw kant op komt. Om de simkaart naar jou op te sturen heb ik nog wel wat gegevens van je nodig. Wil jij je mobiele nummer, postcode + huisnummer en geboortedatum in een privébericht sturen naar het moderator account? Ik zie je berichtje daar graag verschijnen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen met sociaal netwerk
Log in met je Ben account Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.