Beantwoord

Geen simkaart ontvangen bij verlenging

  • 11 september 2017
  • 6 reacties
  • 111 keer bekeken

Bij de levering van mijn nieuwe toestel afgelopen vrijdag zat geen sim kaart bijgevoegd, volgens de bestellingsmail zou dit wel zo zijn las ik achteraf. Kan het zijn dat die nog nagestuurd wordt?
icon

Beste antwoord door Angelique 11 september 2017, 13:11

Hoi Jacqueline, leuk dat je opnieuw voor ons hebt gekozen! 🙂 Bij een verlenging kreeg je voorheen altijd een nieuwe simkaart. Wij hebben van veel klanten vernomen dat de simkaart die zij al in gebruik hadden, ook prima past in het nieuwe toestel en een nieuwe simkaart niet nodig is. Met deze feedback zijn wij aan de slag gegaan.

Klanten waarvan wij weten dat zij een nieuwe simkaart nodig hebben bij de verlenging ontvangen direct een nieuwe simkaart. Klanten waarvan de simkaart nog in het toestel zou moeten passen ontvangen de simkaart niet. Een simkaart kan namelijk jaaaaaaaren mee. Om verwarring te voorkomen over de nieuwe simkaart versturen wij deze dus niet altijd mee.

Fijn dat je doorgeeft dat in de e-mail de informatie nog wel staat dat je een nieuwe simkaart krijgt, hiermee ga ik aan de slag! Past jouw huidige simkaart wel in je nieuwe toestel? Zo ja, dan mag je die blijven gebruiken. De gekozen bundels worden namelijk automatisch geactiveerd op de simkaart die jij op dat moment in gebruik hebt. Veel plezier met je nieuwe telefoon!
Bekijk origineel

6 reacties

Ordernummer is 333472388

Groet
Reputatie 6
Badge +8
Hoi Jacqueline, leuk dat je opnieuw voor ons hebt gekozen! 🙂 Bij een verlenging kreeg je voorheen altijd een nieuwe simkaart. Wij hebben van veel klanten vernomen dat de simkaart die zij al in gebruik hadden, ook prima past in het nieuwe toestel en een nieuwe simkaart niet nodig is. Met deze feedback zijn wij aan de slag gegaan.

Klanten waarvan wij weten dat zij een nieuwe simkaart nodig hebben bij de verlenging ontvangen direct een nieuwe simkaart. Klanten waarvan de simkaart nog in het toestel zou moeten passen ontvangen de simkaart niet. Een simkaart kan namelijk jaaaaaaaren mee. Om verwarring te voorkomen over de nieuwe simkaart versturen wij deze dus niet altijd mee.

Fijn dat je doorgeeft dat in de e-mail de informatie nog wel staat dat je een nieuwe simkaart krijgt, hiermee ga ik aan de slag! Past jouw huidige simkaart wel in je nieuwe toestel? Zo ja, dan mag je die blijven gebruiken. De gekozen bundels worden namelijk automatisch geactiveerd op de simkaart die jij op dat moment in gebruik hebt. Veel plezier met je nieuwe telefoon!
Bedankt. .heel duidelijk. Alleen past mijn simkaart dus niet. De allerkleinste moet er in...moet ik dat zelf regelen via vervangende simkaart?
Reputatie 6
Badge +8
Bedankt. .heel duidelijk. Alleen past mijn simkaart dus niet. De allerkleinste moet er in...moet ik dat zelf regelen via vervangende simkaart?

Ohhh, dat is niet handig! In dat geval stuur ik je kosteloos een nieuwe simkaart op. De simkaart ontvang je binnen 3-5 werkdagen.
Top! Bedankt!
Reputatie 6
Badge +8
Heel erg graag gedaan, Jacqueline! Als je de simkaart in huis hebt, dan moet deze nog wel eventjes geactiveerd worden. Hoe je dit doet lees je door hier te klikken, of stuur een berichtje zodat ik je kan helpen 🙂

Reageer