Een tijdje terug is mijn telefoon gestolen en heb ik mijn simkaart laten blokkeren. Omdat dit een heel oud toestel was heb ik besloten een nieuw toestel te bestellen bij Belsimpel en mijn abonnement bij Ben te verlengen. Echter heb ik nu het volgende te horen gekregen van een Belsimpel medewerker:
"In dit geval geef je aan dat je de simkaart hebt laten blokkeren. In het geval van een verlenging dient je huidige simkaart geactiveerd te zijn om de aanvraag af te ronden. Ik zou je willen verzoeken bij Ben de simkaart te laten heractiveren, zodat wij de aanvraag kunnen afronden. Dit is de snelste manier om dit te doen."
Nou snap ik sowieso niet waarom mijn oude simkaart geheractiveerd dient te worden om de aanvraag af te ronden. Ik heb dat ding juist laten blokkeren om misbruik te voorkomen en nu moet ik hem weer heractiveren. Desalniettemin zou ik Ben hierbij willen te heractiveren. (Geen idee wat mijn simkaartje was, want dat zie ik nergens terug op de site)
Groet,
Ashley
Beste antwoord door Jill