Beantwoord

Hoe activeer je de simkaart?

• 14 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 599 keer bekeken

Hallo,

Ik heb mijn vorige simkaart op zondag 12/08/18 geblokkeerd. Vervolgens heb ik een vervangende simkaart besteld en deze is vandaag binnen gekomen. Helaas werkt deze, na het activeren, nog steeds niet. Op mijn telefoon krijg ik de melding 'SIM not provisioned'wat (volgens Google) zou betekenen dat of mijn simkaart niet geactiveerd is, wat ik al gedaan heb. Of dat hij niet geactiveerd kan worden vanwege openstaande facturen, ik betaal echter mijn facturen d.m.v. een direct debit. Deze zijn tot nu toe allemaal op tijd betaald.

Zou u advies kunnen geven of kijken wat er hier mis is gegaan?

Alvast bedankt,

Mark
icon

Beste antwoord door Jill 15 augustus 2018, 11:08

Hi Mark, ik heb het voor je nagekeken en zie dat de simkaart inmiddels actief is. Er zat een kleine vertraging in het activeren waardoor je nog geen gebruik kon maken van de simkaart. Mocht je op dit moment nog geen bereik hebben op de simkaart dan kun je het best jouw telefoon helemaal opnieuw opstarten.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +7
Hi Mark, ik heb het voor je nagekeken en zie dat de simkaart inmiddels actief is. Er zat een kleine vertraging in het activeren waardoor je nog geen gebruik kon maken van de simkaart. Mocht je op dit moment nog geen bereik hebben op de simkaart dan kun je het best jouw telefoon helemaal opnieuw opstarten.

Reageer