Sticky

Hoe kan ik een vervangende simkaart aanvragen?

  • 27 mei 2016
  • 0 reacties
  • 3567 keer bekeken

Reputatie 4
  • Ben nieuwsgierig*
  • 0 reacties
Je kunt op twee manieren een vervangende simkaart aanvragen. Deze snelste manier is om dit via Ik Ben te doen. Ook kun je telefonisch contact opnemen met mijn klantenservice.

De voornaamste reden om een vervangende simkaart aan te vragen zijn:
  • Verlies of diefstal van je mobiele telefoon. Blokkeer in dit geval zo snel mogelijk je huidige Ben simkaart via Ik Ben of via mijn klantenservice en vraag direct een vervangende simkaart aan.
  • Je huidige simkaart is te groot voor je nieuwe mobiele telefoon. Ik adviseer je om de simkaart niet te verknippen maar een vervangende simkaart aan te vragen.
  • Je simkaart is kapot of je hebt meer dan 10x een verkeerde pukcode ingevoerd.
Als je de simkaart via de klantenservice aanvraagt kost hij € 15,25, bestel je hem via IkBen kost de simkaart €10,00. Deze kosten worden op de factuur van de huidige maand in rekening gebracht. Deze factuur ontvang je de volgende maand.

Wanneer je huidige simkaart te klein is voor je nieuwe mobiele telefoon dan kun je via mijn klantenservice een adapter aanvragen. Hiermee kun je je simkaart van nano naar micro, van micro naar normaal en van nano naar normaal omzetten.

0 reacties

Geen reactie

Reageer