Ik heb al 2 dagen geen bereik

• 5 juli 2017
  • 6 reacties
  • 90 keer bekeken

Goedemiddag,

Nadat het nummer is overgezet van KPN naar BEN heb ik al 2 dagen helemaal niets aan m'n telefoon. Ik kan niet bellen sms'en of internetten...

Kunnen jullie dit oplossen?

Groet,
Gerjan

Dit topic is gesloten

6 reacties

Binnen 1 dag een antwoord? Dat staat op het forum ?

Wanneer wordt mijn storing opgelost ?

M. Vr. Gr.
Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen psvgerjan! Sorry voor de wachttijden. Op al onze kanalen is het een stuk drukker waardoor het soms even kan duren voordat wij jou verder kunnen helpen. Ik ben meteen het systeem ingedoken om te kijken wat er aan de hand is. Ik zie dat jouw Ben abonnement op 04-07 is geactiveerd. Ik zie dat jij via een extern verkooppunt hebt besteld dus ik wil graag controleren of jij wel de juiste simkaart heb gekregen van hun.

Wil jij op je simkaart ( of het pasje waar je hem hebt uitgedrukt) controleren of het simkaartnummer wel 8931162111705858469 is?
Goedemiddag ,

Nee ik heb 8931162111706192009
Reputatie 7
Badge +7
Aha! Dan heeft Belsimpel jou een verkeerde simkaart gestuurd, of ons het verkeerde simkaartnummer doorgegeven. Ik kan simkaarten die automatisch geactiveerd moeten worden niet handmatig activeren dus ik ga je een nieuwe simkaart toesturen die wel geactiveerd kan worden.

Omdat jouw forum account staat gekoppeld aan je IkBen pagina kan ik je gegevens in het systeem erbij pakken. Klopt het adres dat staat vermeld op je IkBen pagina?
Ja dat adres klopt
Reputatie 6
Badge +8
Ja dat adres klopt

Top! Bij deze heb ik een nieuwe simkaart voor je aangevraagd. Deze zal vandaag nog met de post mee gaan.