Ik heb geen toegang tot mijn PUKcode op Ik Ben
Hai,
Mijn nieuwe simkaart is vergrendeld omdat ik de verkeerde pin 3x heb ingevoerd. Nu wordt er om de pukcode gevraagd alleen heb ik dat kaartje niet bij me. Ik las dat je de pukcode ook op IkBen kon vinden, echter kan ik alleen het forum openen en niet de site van ben.nl zelf.....
Wanneer is dit opgelost of wat kan ik doen?
Mijn nieuwe simkaart is vergrendeld omdat ik de verkeerde pin 3x heb ingevoerd. Nu wordt er om de pukcode gevraagd alleen heb ik dat kaartje niet bij me. Ik las dat je de pukcode ook op IkBen kon vinden, echter kan ik alleen het forum openen en niet de site van ben.nl zelf.....
Wanneer is dit opgelost of wat kan ik doen?
Hoi MSY, vervelend dat je de PUKcode niet bij de hand had en door het foutief invullen van de PINcode, de simkaart is geblokkeerd. Vanaf gisteravond tot vanochtend was de Ik Ben pagina en app offline vanwege onderhoud. Inmiddels moet het weer mogelijk zijn om in te loggen en de PUKcode in te zien. Lukt dit niet, dan help ik je natuurlijk graag verder!
Wil je mij voorzien van jouw mobiele nummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en IBAN nummer? De gegevens kun je sturen in een privébericht naar het moderator account.
Wil je mij voorzien van jouw mobiele nummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en IBAN nummer? De gegevens kun je sturen in een privébericht naar het moderator account.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen met sociaal netwerk
Log in met je Ben account Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.