Beantwoord

Direct voicemail wanneer ik bel via Tele2 naar nieuw Ben abonnement

  • 17 May 2020
  • 1 reactie
  • 404 keer bekeken

Geachte medewerker van Ben,

 

ik heb twee 06-abonnementen van u afgenomen, en met beide heb ik veel problemen.

 

  1. Ik kan beide 06-nummers niet bellen met mijn Tele2 abonnement, ik krijg gelijk voicemail. Ik heb hierover al eerder gesproken via de chat en heb alle stappen gevolgd wat hij mij vertelde, inclusief het opnieuw opstarten, maar niets helpt. 

​​​​​​​

  1. wanneer één van deze twee Ben nummers mij wilt bellen staat er “niet aangemeld bij netwerk” terwijl ik enkele tellen geleden de sim-kaart (opnieuw) heb geactiveerd en al reeds de bevestigingsmail heb ontvangen dat de sim kaart is geactiveerd.

 

Graag wil ik dat deze problemen zsm worden verholpen want ik betaal nu voor twee 06-abonnementen die ik niet kan gebruiken. Kan het niet verholpen worden dan wil ik mijn twee abonnementen bij Ben zsm kosteloos opzeggen. Ik heb jarenlang meerdere 06-abonnementen bij Tele2 gehad maar nooit problemen gehad.

 

In afwachting op uw reactie.

 

Met vriendelijke groet.

icon

Beste antwoord door Romy 18 May 2020, 13:36

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +9

Hi Rotterdammer, leuk dat je ons via de community gevonden hebt! Ik kan me voorstellen dat je wel bereikbaar wilt zijn met je Ben abonnement. Kun je me in een privé bericht laten weten om welke telefoonnummer het gaat, dan kijk ik even met je mee :slight_smile:

Reageer